Alla inlägg under december 2008

Av teambananaz - 23 december 2008 02:04

dagen innen julafton, jag sitter o sörjer min flickvän som inte kan förstå mig.. men så kan det va eller hur.

har vart en hel del skateboard senaste veckorna, jag känner mig verkligen lycklig på skateboarden.

vill samtidigt ge big up till en person som visat sig ha högre värde än bara männsklig hud. Gustav! du anar inte vilket stöd du vart.

bananaz 4 life säger jag.


jag är väldigt trött o ska försöka värma sängen ensam, kanske en bananazbräda kan ge mig värme, vi får se. sköt om er o en riktigt god jul!

tyvärr har ja inget o lägga upp. men kanske ni kan nöjja er med ett gammalt klipp från HE (höganäs elit) så får ni ta detta sålänge tills tomten lägger nått nytt fotty i strumpan. fred o kärlek mina vänner o ta vara på er. god (h)jul !! peace Chrizzla linde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards