Alla inlägg under juli 2008

Av teambananaz - 28 juli 2008 11:53

Jag, Jonathan och Gustav tog en tripp till Norköping nu i helgen för att hälsa på Björn och andra i Norrköping. Asvarmt väder och mycket ståhej gjorde denna helg väldigt lyckad. Mycket skate och mycket bad men även endel andra aktiviteter. Några spots fotades och på bilderna gör Björn en frontsideollie, Jonathan en k-grindfakie och Henka en frontside bigheelflip. Andra spots filmades och det kanske dyker upp i en kommande bananazfilm?!   / Jonathan Gustafsson

Av teambananaz - 26 juli 2008 19:34

Då var king of stapel över för denna gången. Det var en cool tävling, en tävling för alla faktiskt, det mesta mellan street och böj. Jag hamnade till sist på tredje plats totalt. Nu ska jag till stranden och slappa bara.


Ha de bra


Peace // Filipo

Av teambananaz - 25 juli 2008 20:34

Då var man tillbaka, just nu har jag semester från jobbet. Har träffat några gamla vänner och så har min flickväns kompis varit hos oss också, så vi har haft en två roliga veckor allihopa. Kollat på massor av filme varit på stranden och lekt i vattnet sen har jag skatat en hel del också. För dem som inte vet så pågår just nu Stapelbädds festivalen som började igår och slutar imorgon. Där körs en skateboard tävling vid namn king of stapel.Det är 5 deltävlingar där man samlar poäng, den som slutar med mest poäng vinner antaligen det hela. Jag har bara varit med i två av fyra tävlingar och lyckats komma på andra plats båda gångerna. Följer inte poäng ställningen, men imorgon får man veta. Igår på trapp tävlingen lyckades jag stuka min hand rejält, kan knappt röra min hand. Men jag skatade idag ändå över spinen där jag kom tvåa med en Flip to tail över spinen. Igår kom jag tåva med en slickad 3flip och en akie bigflip ner för trappan. Imorgon blir tror ska jag nog köra lite slalom med min 8 bräda hehe.

Det är lite som har hänt och händer just nu.


Ha de bra och njut av värmen som har anlänt till skåne och övriga sverige


Peace // Filipo

Ovido - Quiz & Flashcards